Joulusta selvitty kunnialla! Taas huomattiin, kuinka paljon parempi olen antamaan kuin vastaanottamaan lahjoja. Olin aivan innoissani kaikista annetuista paketeista, kun taas saadut tuntuivat.. No pöh. Olen varmaan sen verran kontrollifriikki, että ahdistun, kun en saa itse päättää minkä värisiä kahvikuppeja meidän kaapissa on :D

Mutta, sain lahjaksi Debbie Stollerin Son of Stich 'n Bitchin. Mies saa Anchors Aweigh -liivin(Ravelryyn), tosin yksivärisenä, jotta suostuisi sitä käyttämään :D (Siis muutenkin kuin pakotettuna)
Hän tosin toivoi Tupakkatakkia(Ravelryyn), joka herättää kummastusreaktioita; EI minun mieheni käytä koskaan neuleita, vielä vähemmän villatakkeja o_0

Sain tietää kuka on mun SNY-lahjottava! Jei! Ollaan menossa tiistaina Lankamaailma Nordiaan ostamaan lankaa miehen liiviin, josko samalla tarttuisi mukaan kaikkea mukavaa Salikselle!
(Mie saan ainakin bambusukkapuikot, mies jopa lupasi ostaa<3)

Ihanaa, että sai tuon joulun alta pois. Olen vaan ottanut rennosti, tekeillä on pinkistä seiskaveikasta(hyvityslankaa novitalta) sukat itselle, keltaisesta Mambosta kaulanlämmitin... Thermaliin kerin jo lankoja.

Paypalin käyttö on jo liiankin helppoa; En saanut unta, joten kello 04.55 tilasin kaksi settiä silmukkamerkkejä aina Denveristä asti. Etsyä on vähän liiankin helppo käyttää. Ja mun mielestä on kiva ostaa yksilöllisiä tuotteita ja tukea käsityötä. Silmukkamerkit ovat Sunneshineltä.

Celticovesta laitoin tulemaan 3 kerää Noro Kureyonia, kun olivat tarjouksessa vajaa 4 puntaa/kerä.

Näinhän sen pitikin mennä: Joulun jälkeen mulla on lupa taas ostella lankaa! :D

(Nyt pohtimaan lahjuksia salaiselle ystävälle...)