Huomasin todella viime tingassa, että ilmoittautuminen Salaisen neuleystävän kevät -09 kierrokselle on alkanut. Listalla oli jo 94/100 nimeä, joten kirjoitin ilmoittautumista aivan hiessä. Vainoharhaisuus iski; Olin aivan satavarma, että jos en saa supervauhtia tekstiä tehtyä, niin en pääse mukaan. Ärjyin jopa hieman miehenrötjäkkeelle, jolla oli kamalasti asiaa juuri sillä hetkellä, kun pitäisi kamalalla tahdilla saada ilmoittautuminen aikaan.... Loppu hyvin, kaikki hyvin. Olen mukana hommassa, ja jopa 95. osallistuja :D
Jännittää vaan hieman: Tämä on mulle neitsyyskokemus vaihdoista ja salaisista ystävistä. Tulee suorituspaineita. Mitä jos ne kaikki on hirveen hyviä ja keksii kaikkea superhienouksia, kun mä oon vaan tälläinen passiivinen möllötin? :/
Aika näyttää, intoa mulla ainakin löytyy...

Viikon työesittely:

Valmiit

Villasukat iskälle, Sukissa menevä 'nyppyraita' on oma visio.
Lankana Novitan 7 veljestä, jossa oli yllättävän miellyttävä koostumus.
Näyttävä kuvassa hieman kummilta, syynä tähän on se, ettei meidän kotoa löydy tarpeeksi iso jalkaparia valokuviin... Pimeys on vuodenajan syytä.

Keskeneräisiä töitä piisaa, tänään esittelyssä jämäraitasukat pikkuveikalle:

Valmiit

Lankana kolmea eri seiskaveikkaa+ Järbo Garnin 2-gastrikea.
Näitä tehdessä huomaa erittäin hyvin, miten vaihteleva laatu Novitan langoissa on. Musta on n. 3 vuotta vanhaa, ja sen neulominen on kamalaa, puikot oikein natisee ja lanka tuntuu tosi muoviselta. Vaaleanharmaa on tuskaista tikkulankaa (aiempi postaus kertoo enemmän), ja päävärinä oleva ruskeanharmaa on ihanan kuohkeaa. Miten voi olla näin?